Μέλισσα

Μέλισσα

Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Μελισσοκομικό κουτί

Ένα μελισσοκομικό κουτί ήταν κάτι που σκεφτόμουν από πάντα.

Πριν καιρό είχα φτιάξει το κασελάκι του παππού και τώρα ήρθε η ώρα για το κασελάκι του εγγονού.Πιο εξελιγμένο,μεγαλύτερο με πολύ περισσότερες δυνατότητες.

Το μεγάλο στοίχημα ήταν εκτός από τον όγκο και το βάρος.Ήθελα μία πολύ ελαφριά κατασκευή που να μην κουράζει στο κουβάλημα αλλά ταυτόχρονα στιβαρή για να λειτουργεί και ως σκαμνάκι στις επιθεωρήσεις.

Και τη λύση για ακόμη μία φορά την έδωσε το OSB αλλά και κομμάτια χαρντμπορντ που χρησιμοποιούν οι επιπλοποιοί για τις πλάτες στις ντουλάπες.





Και εδώ όλα τα πράγματα που έκρινα ως απαραίτητα σε μία επιθεώρηση

 Δοκιμάστηκε και απεδείχθει απίστευτα βολικό.Παίρνοντας το μαζί μου είμαι σίγουρος ότι δεν έχω ξεχάσει τπτ.Όπως επίσης και ότι μπορώ να αντιμετωπίσω οποιαδήποτε κατάσταση στο μελισσοκομείο μου χωρίς να χρειαστώ ''ανεφοδιασμό'' από το σπίτι.

Εάν λογαριάσεις και το ότι καθήμενος επάνω του η επιθεώρηση γίνεται παιχνιδάκι χωρίς να πιάνεται η μέση μου απορώ γτ δεν το είχα κάνει νωρίτερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου