Μέλισσα

Μέλισσα

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Ούτε ο Θεός

Πλήρης αποτυχία.Λίγο μια δική μου απροσεξία,λίγο το χεράκι .....του Θεού,''ναυάγησε'',μάλλον,για φέτος η πρώτη μου απόπειρα βασιλοτροφίας.

Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος όταν είδα τα πρώτα μου εμβολιασμένα κελιά σφραγισμένα.Φανταστείτε την απογοήτευση μου όταν τα είδα χαλασμένα.Όχι μία,αλλά δύο φορές.

Την πρώτη υπαίτιος ήμουν εγώ.Και μόνο.Μου ξέφυγε ένα β.κ. του μελισσιού που έκανα τη βασιλοτροφία.Έτσι μόλις η μάνα βγήκε έκοψε όλα τα δικά μου βασιλικά κελιά.Το πάθημα,που θα γίνει μάθημα.

Την δεύτερη φορά όμως δεν έφταιξα εγώ κύριε πρόεδρε.

Αφού συνήλθα από την ψυχρολουσία της πρώτης φοράς,βρήκα τη μάνα,και παρ'όλη τη ζημιά που μου έκανε αποφάσισα να της δώσω μια δεύτερη ευκαιρία και την έβαλα σε ένα κυψελάκι να γονιμοποιηθεί.

Ακολούθησε δεύτερος εμβολιασμός με επιτυχία,όπως απεδείχθη την επομένη,29 στα 30 κελιά.Και εδώ επεμβαίνει ο καλός Θεούλης.4 μέρες μετά πάλι κομμένα και γέννα-αυγά στο υποτιθέμενο ορφανό μελίσσι βασιλοτροφίας μου.

Η πρώτη μου σκέψη ήταν πως μου ξέφυγαν 2 β.κ την πρώτη φορά.Έτσι όταν εγώ απομάκρυνα την ''γενοκτόνο'' που μου χάλασε την πρώτη προσπάθεια,άφησα μέσα την αδερφή της που συνέχισε το έργο της πρώτης,κάνοντας με να φλερτάρω με το ψυχιατρείο.

Η εξήγηση δόθηκε την επόμενη μέρα όταν την είδα να σουλατσάρει ανέμελη πάνω στο πλαίσιο.Μεγάλη,ξανθιά και....σημαδεμένη.

Λίγες μέρες νωρίτερα είχα γεμίσει ένα κυψελίδιο και του είχα δώσει μια αγονιμοποίητη μάνα.Για λόγους παρατήρησης την είχα βάψει στον θώρακα με κόκκινο χρώμα.Σε επιθεώρηση μου δε την βρήκα στο κυψελίδιο και θεώρησα ότι ξεκουράζεται στην κοιλιά κανενός χελιδονιού. Προφανώς όμως βγήκε,γονιμοποιήθηκε και στην επιστροφή μπερδεύτηκε και μπήκε στην κυψέλη βασιλοτροφίας μου καταστρέφοντας και την δεύτερη μου προσπάθεια.

Το κουφό είναι ότι το κυψελάκι με την κυψέλη απέχουν 4 μέτρα,έχουν διαφορετικό χρώμα και μία ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά μεγέθους.Πως γίνεται να μπερδεύτηκε???????

Όπως και να ΄χει βασιλοτροφία τέλος.Το μελίσσι που χρησιμοποιούσα αδυνάτισε πολύ,οι μέλισσες του γέρασαν και δε νομίζω πως θα μπορέσει να υποστηρίξει άλλον εμβολιασμό.

Έχασα αυτή την παρτίδα μα πάλι κερδισμένος βγήκα.Έμαθα από τα λάθη μου και δεν θα τα ξανακάνω.Ακόμη και αποτυχημένη όμως,αυτή η πρώτη μου προσπάθεια,δεν παύει να είναι μια από τις πιο ενδιαφέρουσες και ευχάριστες μελισσοκομικές μου στιγμές.

Του χρόνου λοιπόν πάλι,σοφότεροι,πιο προετοιμασμένοι και αποφασισμένοι να ξαναδοκιμάσουμε.


Πηγές:
http://www.dailymotion.com/video/xvod7y_%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%B8%CF%8E%CE%BF%CF%82_shortfilms
http://exo-frenon.blogspot.gr/

2 σχόλια:

  1. Απολαυστικότατη περιγραφή μιας βασιλοτροφίας, δεν πειράζει καθόλου αν δεν βγήκαν φέτος βασίλισσες, η εμπειρία και η προσπάθεια μετρούν περισσότερο!

    Θα έρθουν με το καλό την επόμενη φορά και καλύτερες, υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια σκεψη που κανω,ειναι οτι αν στον εμβολιασμο κανεις το λαθος και παρεις προνυμφη μιας ημερας μεγαλυτερη απο ολες τις αλλες τοτε ισως αποδειχθει καταστροφικο οπως στην περιπτωση σου.μηπως εγινε κατι τετοιο?
    Σπυρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή